Happy Kid.

Jaooo idag så tänkte jag "hmm... fan vad mycket tid jag har egentligen, borde fan göra något jag inte hinner med annars". Sååå jag bad mamma kolla om Perfekt hade öppet, vilket de inte hade så vi åkte in till NetOnNet istället och köpte mig en ny kamera! Oh yeeeeaah, I love it<3 Absolut the shit! Kan filma i HD nu :3 JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!! :D:D:D usräkta dampet** Så nu sitter jag här, på mitt lilla (fast det är större än normalt) rum och gossar i Älsklings tröja och fotar sönder min alldeles nya Canon EOS 600D. DAMN vad Älsklings tröja är mysig, speciellt när den bara luktar som honom. Jag har faktiskt inget intressant att skriva idag... Suger lite men ja, mina planer denna veckan är: 1. plugga inför matteprovet 2. göra min utlovade tutorial om min redigering och hur jag tecknar på mitt ritbord 3. munka 4. konfa läger i helgen (usch jao) 5. fota/filma/testa på den nya kamerans gränser 6. träna tisdag, onsdag, fredag. 7. rida ffs 8. försöka hitta ett mellanrum så jag kan slappa också.
Sen glömde jag säga det att Jessica min kusin var här idag. Vi åkte som sagt till NetOnNet sedan till Hööks så hon kunde köpa ett hundtäcke till sin rottweiler, Texas. Hade skoj på vägen och skratta en del, mysigt som tusan, bara jag,mamma och Jessica. Berättade den roliga historien om Louises olyckliga bilägande som jag fick veta från Thomas Axel Nilsson. Fixade stallet idag också, jag o Rebecka delar på helgerna för vi ska hinna vara med kompisar båda två, eftersom Rebecka tog igår. Vattnet är alldeles fröset i ledningarna så man får springa med hinkar hela vägen från potatis-tvätten till stallet fram o tillbaka. Det är nog det segaste med vintern i stallet... Nu borde jag sova så jag inte är för seg imorrn, det bästa är ju inte om man för sover sig första dagen i veckan. JAG ÄR DUKTIG PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0