Long time.

Jaooo, nu har det gått ett tag sen jag bloggade sist och jag håller på att fortsätta på tutorialen :) Men ja, var på konfaläger nu denna helgen och sedan var det alla hjärtansdag i tisdags sååå nu idag, får det bli ett snabbt inlägg ist. Jag har varit ute och fotograferat liiiiite *hosthost* och blivit riktigt nöjd över några. Mest på detaljer men de känns mest personliga för mig just nu. Är inte mkt för rörligt nu under vintern förutom när jag släppte ut hästarna då hade jag gärna velat ha kameran där när hästarna busade i snön men ja.
.
.
-Roses are red, Violets are blue, I know what I want to do
.
.
- Mystirous Night
.
.
- Are you Coming?
.
.
- Chasing
.
.
- Hanging Tree
.
.
- I'll Follow
.
.
- Help?
.
.
- Light through the Darkness is Love

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sv: Haha, jag ville ju ha udda frågor? ;D

Tack till DIG som frågade :):)<3333

2012-02-16 @ 19:01:33
URL: http://inaogren.blogg.se/
Postat av: Gissa 8 ggr...

ARE YOU, ARE YOU

COMING TO THE TREE

WERE THEY STRUNG UP A MAN

THEY SAID MURDERED THREE

STRANGE THINGS HAPPENED HERE

NO, STRANGER WOULD IT BE

IF WE MET UP AT MIDNIGHT IN THE HANGING TREE



Mwihihihihiihihih. Hej.

2012-02-17 @ 13:23:57
Postat av: Ina Ögren

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SÅ GRYMT FINA BILDER<3333333333333

2012-02-17 @ 19:32:26
URL: http://inaogren.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

hejhej allt bra med dig?

2012-02-20 @ 20:32:31
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0