Rubriklös

Jag har nu sportlov och fy fan vad skönt! Jag var på friskis igår med Maja för att träna bort fettet lite. Det var indoorwalking pass och man kan se det lite pensionärigt men man blev faktiskti svettig, man kan ändra motståndet själv. Sen så köpte jag lite kläder för extra pris. Helt okej pris faktiskt. Ska försöka rida idag då banan MÅSTE tina snart och allt, har inte ridit ordentligt på fleeeeeera dagar... känner mig så dum mot Candy och seg...Jag hatar att ha häst under vinter, allvarligt talat. Har även beställt 2 böcker(kalla mig nörd) och hoppas de kommer idag vid 14.00!!! Ska läsa vidare om Zoey<33 I lördags så hade vi fest och då var Ebba och hennes familj här och då kollade vi på denna videon, tycker hon är grymt söt och har en grymt cool talang!

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: tack du ! :D vad glad man blir!

2012-02-21 @ 14:33:35
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

haha omg!! lite äckligt ändå xD



Sv: hihi taaaaack gillis, du är söööt <3

2012-02-21 @ 18:21:32
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0