Training with the Oldies.

Jag har på sätt o vis strejkat för mamma och pappa, har ätit minimalt dvs endast lunch under dagarna och jag har bara sovit. Det märks när kroppen säger att den vill ha mer, verkligen! Mina revben syns och jag orkar ingenting därför har jag även hoppat över idrotten 2 gånger. De märkte såklart att jag undvek dem och gjorde såhär för att de svek mig, rättare sagt mamma lovade mig men fick damp sedan. Men jag åt som vanligt på kvällen nu och sedan efter det skulle vi på Aqua Zumba. Riktigt roligt! man blir otroligt ren samtidigt som man har kul och motionerar(lite, inte mkt att göra av med i vattnet, skulle vilja köra Fitness istället). Detta är ett smart sätt att kombinera allt möjligt i. Åkte med tanterna mamma och Malin från stallet. Tränaren var helt galen, skrek och var verkligen närvarande, märks att hon tycker om sitt jobb som instruktör i Zumba! Idag så tog Rebecka stallet för mig för jag mockade åt henne igår. Skönt att slippa mocka och allt det ibland, faktiskt. Som ni ser har jag ändrat min design rätt radikalt. Jag gjorde en testblogg och kodade sönder där och sedan så la jag in den här. Håller även på med en till Inesiness som inte är klar än för tillfället. Men mer kommer, och nej jag gör inte designer åt andra just nu. Har alldeles för lite tid och gjorde mest till Ina för hon är min bästa vän(<3). Bildbomb senare imorrn kanske skulle sitta fint? ;)

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Sen en bild i slutet av sånna här inlägg så blir det PERFA!! Duttig gliss<3333

2012-02-02 @ 12:28:25
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0