Damn, Im hot.

Ja nu sitter jag h'r i dubai, drf df]r ni ursakta den daliga svenskan med tecken och "a" ist for de med prickar. Jag ska snart hem och fyfaaaan vad detta ar skooont med semester! Saknar alla dar hemma men kommer snart fa se er igen. Har massor med planer for allt nar jag kmr hem :) Det finns en arab eller indie som stirrar pa mig hela tiden, lite laskigt men det funkar. Brottsligehten har i dubai ar enormt liten :o Jag overraskas faktiskt av det och ja absolut chillat har men ar inte sa jatte brun for solen i dubai ar inte har som den ska direkt. Men nar vi var pa hotellet Miramar i Fujirah var det riiiktigt varmt 30 grader typ. Maste stanga nu for ska med flyget till SVERIGE nu igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0