Keep in Touch.

Well ppl. Gonna try this again. Lite mer seriöst denna gången kanske. Försökte nån gång men redan efter första dagen så orkade jag inte, jag är allvarligt talat den sämsta med att komma ihåg saker och sen när jag kommer på det igen så står jag där bara "Whoooot?!". Något jag måste förbättra mig på, sedan om man har blogg eller något liknande så får man med sig lite mer bilder från dagarna :) något jag oxå blivit sämre på. JAG ÄR DUKTIG ! Jag har valt att satsa mer på natural horsemanship sedan 2 år tillbaka. Fy fan vad det har hänt saker och bugan blir bara bättre o bättre hon har satt den några gånger nu uppsittande men behöver nya trick att lära in... Please comment what i can do. Ger er en av de redigerade bilderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0