Rainbow Watercolour.

Hejj Hoppaa! Ja nu var det ett tag sen igen. Jag har jobbat mkt med bilder nu, digitalt och sen fick jag en snilleblixt när jag satt och skissade en häst som gjorde levade, jag ren gjorde linjerna men behöll ändå det "skissade" i stilen och sen började jag lägga rosa i bakgrunden och sen regnbågsfärgade hästen medan jag skuggade under med svart färg. Fyllde på med olika färger ist för rosa runtom och sedan så la jag dit moln och ett papper så det såg "grafitti gjort ut. Riktigt coolt faktiskt! Snart kmr bilder fårn Dubai oxå!


Kommentarer
Postat av: amie <3

Omg fiiin :D Kolla in våran bloggish också :D Måste snacka någon gång va länge sen <3

2012-02-01 @ 12:20:59
URL: http://ponnimaffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0