Fuck me, Im.. almost Famous

Nu är så att jag kommer göra ett bokomslag till en tjej som skrivit en bok på engelska i Untied Kingdoms. Kommer bli spexxat!!! Jag känner mig så jävla duktig! :) hoppas det bara blir av nu också! Inga detlajer kommer då jag och tjejen måste komma överrens om allt innan NÅGON annan får reda på det förutom min advokat Maja, haha. Sååå här kommer mina skisser och detta är dock det ända som kommer slippa ut bland de få nyfikna själar som finns där ute. Endast skisser :)

Kommentarer
Postat av: EHRUM. GUESS WHO????

ehehe. I am so fucking awesome. I want to marry me. 'Cause I'm that awesome. Seriously. Everybody wants to marry me. Everybody wants to be me.

'Either they want to kill me, be me, or marry me.'

EHEHEHEHHE. HEJ :D

Du är också rättså awesome på att måla duja! ;)

2012-03-17 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design By FailedKid
RSS 2.0